Škola v číslech

Při své každodenní práci čerpáme inspiraci z řady ověřených programů, které nám pomáhají tvořit unikátní koncept vzdělávání. Neustále mapujeme možnosti pro další rozvoj. 

135

dětí (žáků, studentů)

15

maximální počet dětí ve třídě

25

český pedagogický tým

6

odborní lektoři angličtiny

14

celkový počet učeben

10

management a provoz školy

Mateřská škola
Mateřská škola

Prostředí, kde děti rostou s radostí

Prostředí, kde děti rostou s radostí

Prostředí, kde děti rostou s radostí

Bezpečí a podpora

Bezpečí a podpora

Vytváříme prostředí, ve kterém se děti cítí dobře a bezpečně. Podporujeme jejich přirozený rozvoj, vedeme je k samostatnosti, zdravému sebevědomí a zodpovědnosti. Nasloucháme jim, rozvíjíme jejich tvořivost a dáváme prostor pro hru, zážitek i vlastní objevování.

Vytváříme prostředí, ve kterém se děti cítí dobře a bezpečně. Podporujeme jejich přirozený rozvoj, vedeme je k samostatnosti, zdravému sebevědomí a zodpovědnosti. Nasloucháme jim, rozvíjíme jejich tvořivost a dáváme prostor pro hru, zážitek i vlastní objevování.

Učení s radostí

Učení s radostí

Vycházíme z tradičních i moderních přístupů – inspirujeme se Komenským, Montessori i současnou pedagogikou. Učení stavíme na prožitku, hře a radosti z poznávání, aby děti získávaly zkušenosti přirozeně a s nadšením.

Vycházíme z tradičních i moderních přístupů – inspirujeme se Komenským, Montessori i současnou pedagogikou. Učení stavíme na prožitku, hře a radosti z poznávání, aby děti získávaly zkušenosti přirozeně a s nadšením.

Objevování světa

Objevování světa

Děti poznávají svět prostřednictvím příběhů, přírody a prvních pokusů. Rozvíjíme jejich předčtenářské a předmatematické dovednosti, zařazujeme robotiku a podporujeme je v tom, aby přemýšlely, ptaly se a hledaly vlastní odpovědi. Součástí každodenního života je i angličtina, kterou děti vnímají přirozeně – při hře, komunikaci i řízených činnostech.

Děti poznávají svět prostřednictvím příběhů, přírody a prvních pokusů. Rozvíjíme jejich předčtenářské a předmatematické dovednosti, zařazujeme robotiku a podporujeme je v tom, aby přemýšlely, ptaly se a hledaly vlastní odpovědi. Součástí každodenního života je i angličtina, kterou děti vnímají přirozeně – při hře, komunikaci i řízených činnostech.